helgen..

oj vad helgen försvinner fort.. men har hänt mycket roligt denna helgen:)
På fredagen åkte jag och savannah till överby ihop med angelica o xander, samt caroline, vi fikade o satt o tjata :) sen mötte jag mamma på överby, vi shoppa lite :) jag köpte rosa jeans taights till Savannah :) samt att jag fick en tröja av mamma :) Vi åt även lunch ihop :)
Åkte hem och var hemma vid sex.. grejja lite och jag fixa lite mat.. natta Savannah som vart så glad hela dagen :) Och så kom daniel :) Vi käka, sen körde vi ett maraton av solsidan haha, det var super mysigt :)
Nästa dag åkte jag, daniel o savannah till överby (ja jag vet, jag är rätt ofta där känns de som), och så mötte vi upp åsa, niklas o moa :) åt lite lunch, gick o kika osv! trevligt trevligt!!
Sen gick jag till mamma, och där vända sig savannah från mage till rygg för första gången som jag sett (tror hon gjort det innan, men jag har inte sett det lixom) så ja.. nu kan hon detta med :) så redig!! jag gjorde även lite barnmat hos mamma, potatis/morott samt potatis/palsternacka :)
Elias hade hämtat nova så hon var redan där. på kvällen gick jag, savannah o nova hem, sjukt kallt!!!
Lisa kom hit :) Hon hjälpte mig att sätta upp taklampan, men det gick inte så lätt =P när hon satte i kontakten så gick en propp, så skulle vi byta den.. hade inga nya så vi skulle ta en som inte anvädes, stod att nummer 3 var typ torktummlare, så vi tog den.. det lös i köket, bra tänkte vi.. tills vi såg att kyl/frys var avstängda.. jaha, då fanns det bara en tre på info-tavlan, men ingen propp, dom fanns 1,2,4... jaha.. ringde pappa, o som tur vad hade han en propp som han kom med.. så nu lyser det såååå fint i mitt kök.. Tack Lisa :)
Lisa stanna länge, och det var såååååå trevligt :D

ja idag så bakade jag kladd-kaka, gluten och mjölk fri.. super god :) Och så kom angelica o xander o fikade, sen kom även patrik.. xander o savannah lekte, eller xabder visa väl mer savannah saker och var så duktig, så kul att se :) sen var det ju sååå fint väder, så jag tog en promenad med savannah o nova.. gick hem till mamma, och så åt vi middag hela familjen :) mamma hade även köpt alla hjärtans dag present, jag fick hjärt-ljusstakar, och savannah fick en glas nalle :) så snäll lilla mamma är :) hon hade även gjort chokladpudding!
sen gick vi hit hem, och kollade på solisodan :)

imorgon kommer målaren och ska taptesera mitt vardagsrum, samt måla badrummet, känns toppen att det blir klart =)

Savannah har ju som sagt utvecklas en del på några dagar, det gåt fort.. så nu rullar hon i väg, och ålar haha =P
ovh är väldigt duktig på nätterna :) och nattningen går helt perfekt! känns toppen bra!!!
Ibland kan jag känna att jag skulle vara rädd att skaffa ett barn till, har ju den pefekta dottern, allt har gått sååå bra, graviditet, förlossning och livet med henne.. :) Men kanske i framtiden att det blir en till, det vet man ju inte :) Men just nu njuter jag av min prinsessa, är så stolt över henne.. och hon förvånar mig varje dag. Tänk att man kan älska någon så mycket... min dotter är mitt allt, den kärlek jag känner för henne går inte att beskriva.. är så lycklig som har henne.. :) Mitt lilla hjärta<3

Nej jag funderar faktisk på att sova, imorgon ska jag o savannah vara hos angelica pga att målaren ju kommer, sen kommer min mormor o morfar hit ,för att jag ska tvätta från 19.00, o savannah somnar 20.00, så då ska dom busa med henne medan jag slänger i en maskin osv, så jag ine behöver dra med henne.. ska skaffa tvättmaskin i lägenheten med, men har inte pengar just nu.. men det kommer :)

På söndag är det big brother, jag måste se det! men jag har ju inte tv11, ska ringa och prata med mitt hyresbolag om detta.. men ja, jag o savannah ska se det hemma hos daniel då, han har tv11 :)

nu ska jag ta ett glas vatten o sen sova.. ögonen går i kors....natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback