Kärlek

Ville ha dig innan jag visste att du var på väg. Älskade dig innan du var född. Älskade dig ännu mer
när jag såg dig. Såg ditt ansikte och blev förälskad. Jag skulle ge mitt liv för din skull!
Savannah du är mammas allt <3
Jag älskar dig min underbara dotter, föralltid och förevigt!!!




Förövrigt idag; vaknade strax efter nio, gick upp.. Savannah hade jordgubbsklänning o jordgubbsskor på sig o var så fin som alltid :) tyvärr så fick jag sms av Åsa att dom inte kunde komma idag pga att niklar o moa var dåliga, tråkigt det =(
Jag o mamma åkte till willys o handlade, nu är jag nästan två tusen kronor fattigare, känns mindre kul =(
men men.. det är så det får bli ibland :)
sen åt vi lunch hos mamma, gick en promenad o sen så grejade jag lite medan savannah sov:)
sen kom syrran hit, hon cykla, tänk om man var lika hurtig som henne haha =)
så vi tog en fika o tjata... savannah åt potatis/palsternacka och tycke det var så gott :)
sen dök lilla mamma upp med haha.. så satt vi o tjata lite.. sen åkte dom o jag natta lillan, hon somnade så gott!
Nu ska jag försöka sova jag med, imorgon ska ju fastighetsskötaren ringa, får se om hon dyker upp o kollar på lite saker här i lägenheten.. :) Och så ska väl syster-yster komma hit med en stund :) Jag är faktiskt väldigt säker på att jag har världens bästa familj <3

nej god natt med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback