En bit av mig dog

you will never understand how much you mean to me.. my life will never be the same.. a bit of me died with you, and I will never be complete again... I see you on the other side, I know you wait for me ♥ I love you forever and ever ♥ I miss you, I miss everything with you, you are the best, and you are in my heart forever ♥

Jag tog savannah o gick och hämtade Nova.. tårarna rann.. hjärtat värkte.. vi gick till hundgården, på vägen stanna vi vid en korckiosk och jag köpte en hamburgare som hon fick i hundgården, där sprang Nova lös, jag grät... klappa henne, kasta pinnar... det snöa, och blev dåligt väder, himmlen grät med mig =(
Mamma kom i hämtade oss.. vi åkte bil en stund, jag grät, klappa Nova.. hon titta på mig med sina vackra ögon..
åkte till veteriäner.. jag ville inte gå in.. det bara skrek i hela mig.. men jag visste att har jag kommit så långt så måste jag.. kan inte gå igenom allt detta en gång till sen.. men jag ville inte.. väl inne så fick jag skriva på ett papper, jag hatar det pappret.. sen fick vi gå in i ett rum.. dom tog en spruta på henne utan prolem, sen låg hon i mitt knä, sen la jag mig på golvet och bara klappa henne, tårarna rann.. hon blev lugnare o lugnare.. sen kom veterinärerna in igen.. jag klarade inte av att släppa taget.. tillsist var jag tvungen.. hon fick sista prutan, dom sa att hon var borta, då kände jag bara hur allt rasa inom mig, jag höll på o spy, ångest panik.. jag rusa ut.. satte mig i bilen o bara skaka..

11/3-2011 kl. 14.55.. då tog du ditt sista antetag min vän...nu lyser det ett ljus för dig här bredvid mig..
hur ska jag kunna fortsätta leva utan dig vid min sida?? en del av mig dog med dig.. jag känner hur jag är trasig innombords.. och jag vet att jag aldirg mer blir hel igen.. du var mitt allt, du var mitt liv, du var luften i mina lungor..
du fick mig att kämpa när allt gick emot.. du fick mig att leva när jag ville dö.. jag har dig att tacka för mitt liv, jag har dig att tacka för allt jag lyckats med.. jag kommer aldirg mer bli den samma.. du kommer alltid fattas mig..

Nova.. min älskade hund.. alltid glad.. älskade mig villkorslöst, och jag henne.. det var vi två mot världen.. alltid vi två.. jag saknar ljudet av hennes tassar, saknar hennes tröstande pussar, hennes glada svans, hennes underbara ögon och fina päls.. jag saknar inte hennes kliande och frustration, nu slipper hon det, hon slipper klia sig, hon slipper må dåligt.. Men jag saknar henne så.. det värker i hela mig.. känner mig tom..

Nova jag kommer alltid att älska dig, och du kommer finns i mitt hjärta föralltd.. vi ses på andra sidan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback