Tappar tron på mänskligheten snart...

Jag blir så arg, på mig själv.. varför litar jag på människor?? hur kan jag vara så dum att tro något gott om personer... borde ju veta bättre.. trodde jag hade slutat vara så naiv.. tydligen inte!!!
Förklaring är, jag skrev ett sms till heidi som har ganja att jag funderar på att ta hem ganja o göra det bästa av det, jag saknar ganja så mycket, och dte vet heidi om, samt att jag sagt att jag inte vill sälja henne.. men.. då får jag skit elaka sms tillbaka, att ja inte kommer få ganja o massa elaka ord om mig o mitt liv.. jag är i chock!! Går hem till mamma o berättar allt, mamma är i chock.. hur kan denna människa skriva så?
jag försöker skriva tillbaka att jag ju sagt från början att jag inte vill sälja ganja, jag har haft ganja i nästan fem år, hon i drygt en månad.. jag försäkte få henne att förstår.. men hon vägrade bry sig..
Efter ett tag skrev hon och bad om ursäkt, hon sa att hon vart chockad osv, och det kändes som att det skulle lösa sig.... SÅ FEL!!! På kvällen så kom det sms efter sms, där hon återigen säger att jag inte kommer få ganja tillbaka.. och sen att hon som har gucci (och skulle köpa henne) inte tänket ha gucci kvar heller pga detta, så jag ska få tillbaka henne med.. visst tänkte jag, prata med en vän som sa att hon följer med o hämta hundarna samt kan köpa gucci o ge henne ett hem för livet om det var så.. ja det kändes väl bra då...
fram tills heidi helt plötsligt säger att jag måste betala närmare åtta tusen (7800kr) typ.. om jag ska ha mina hundar.. för ewy då som gucci bor hos har gått till veterinären med gucci pga att hon har öroninflamation, och nu säger hon att jag ska betala det.. men jag har inte begärt att hon ska lägga ut pengar på henne, hade hon viljat hade hon kunnat lämna tillbaka gucci.. men hon ville ha kvar henne, då får man ju räkna med att en hund kan kosta... tycker det är så sjukt fel att dom ska kräva mig på pengar som dom själva valt att lägga ut...
Ja efter detta så skrev inte heidi mer, o svarade inte.. jag har försökt, jag har bett henne o lämna tillaka ganja..
men hon skrev bara att jag inte får ganja (eller gucci) om jag inte betalar..
så vad gör jag??? jag fixar inte detta... hur kan man bete sig så illa.. hur kan man göra så??? jag fattar inte... vad är fel på dessa människor?? och hur kunde jag tro något gott om dom... trodde aldrig detta.. fy fan...
jag hoppas bara jag får Ganja tillbaka, jag kommer inte ge mig!! Jag har kämpat för mina hundar i många år, och skulle inte ge upp nu!!!! Men jag hoppas att de löser sig fort o smidigt.. så man slipper gå vidare med det.. det tar bara massa jobbig tid.. men heidi har ju inget i sitt liv mer än tid, så för henne spelar de väl ingen roll... medan jag inte har någon lust att lägga tid på att råka om MIN hund!!! suck.. människor.. ja hatar dom! man ska fan inte lita på någon!!!!!!!

ja i fredags så passa Erica (o sebastian) Savannah en stund, det hade gått jätte bra =) Savannah är så redig jämt!! Jag gick till mvc och satte in en hormonspiral, det gjorde lite ont, o sen hade jag lätt mensvärk resten av dagen.. jag hoppas det kommer att fungera bra att ha den, att min mens försvinner helt, och att mitt humör inte förändras eller att jag får några bivärkningar av det.. Efer det så mötte jag mamma som hämtat Savannah så gick vi till nordfelths och fika :) det var mysigt!! sen åkte vi hem, savannah sov länge i sin vagn.. tillsist fick jag gå ut o hämta henne, ville inte hon skulle li kall (men hon var inte det minsta kall). Min förra granne Maria passar Nova, hon o hennes barn tycker mycket om Nova så det är kul :) Tänkte att jag o Savannah kunde sova hos Daniel då, men klockan blev så mycket så savannah somnade.. så jag fick säga  att vi inte kunde det =( Men det kändes fel att ta upp Savannah ur hennes säng för att åka iväg.. det är en sak åt andra hållet, det har jag gjort ibland, att hon somnat hos någon o sen har vi åkt hem o hon har sovit i sin säng.. men det kändes inte rätt att dra upp henne så.. så det vart ju lite tråkigt =( Men angelica kom hit en stund o vi satt o tjata :)

Igår var det lördag, jag o savannah gick en promenad i  det fina vädret, SOL!!! äntligen sol och plusgrader!!! sen gick vi till mamma, tog en fika o satt o prata om allt detta med heidi, ganja osv...
sen gick vi en promenad till :) och Savannah fick prova att gunga.. hon satt mest och såg väldigt fundersam ut haha =P
Sen fixade vi tacos :) Så åt hela familjen (+sebastian) tacos ihop, och sen efterrätt :) det var mysigt.. sen kollade vi på melodifestivalen! Det var jätte trevligt.. dock hade jag en liten klump i magen pga allt me ganja, så det gjorde att jag inte kunde slappna av helt =( men kvällen blev bra =) Sen gick jag o Savannah hem o hon fortsatte sova... jag satt uppe en stund till innan jag också la mig..

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Maria ville ha nova någon mer dag, så då måste jag lämna mat till henne som Nova ska ha... sen kanske det skulle bli fika med angelica.. sen kanske promenad?? jag vet inte..
sen brukar ju jag o savannah vara hos Daniel o se BB, men han har inte hört av sig sen i fredags, så vi får väl se om han har tid eller inte.. jag vill inte tjata på han, han säger alltid att han är så stressad o har så ont om tid.. så det är nog bättre att han hör av sig.. jag kan ju alltid anpassa mig :)
Så vi får se....

Så denna dagen är oklart hur den kommer bli.. men när Savannah vaknar igen så blir det frukost för oss i alla fall :)


Kommentarer
Nathalie

Men guuuuud vad jobbigt med Ganja och Gucci. Vad är det för människor egentligen? Du har sån jäkla otur när det gäller sådant :/. Hoppas det löser sig!

2011-03-07 @ 10:06:39 | http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback