idag... dagen jag inte ville skulle komma =(

igår ägnade jag nästan hela dagen åt att gråta.. grät så fort savannah sov.. grät så fort savannah inte var med.. men hon kände på sig att något var fel, hon var extra mammig och extra gnällig..
Om jag inte tänker för mycket så kan jag hålla tårarna tillbaka.. men jag gråter innombords hela tiden..
Detta kommer vara det värsta jag kommer uppleva.. och det börjar närma sig, och jag vet fortfarande inte hur jag ska få kraft och ork..vet inte när jag väl är där och ska ta det sista beslutet att jag kommer klara det..
och om jag klarar det, så vet jag inte hur jag kommer bli efter det..
kan man verkligen bli helt återställd när man förlorat en bit av sitt hjärta? en del av sin själ?
Jag minns alla underbara stunder med Nova, vi har ett så speciellt band, hon är en så underar hund.. tänker på när hon simma i havet med den lilla vita svanstippen som stack upp :) hur hon låg och njöt i solen, hon älskar solen och drar sig till den haha.. sitter hellre och flåsar än att söker skugga.. hon ska altid sitta på bäkar o stolar.. hon kan äta mat från sked o gaffel haha =) Hon älskar pinnar, hon älskar att vara lös och viker aldrig från min sida..
Hur ska jag kunna svika henne?? hur ska jag kunna se henne i ögonen och veta att jag ger upp? att vi aldirg mer kommer vara tillsammans.... jag älskar min hund.. jag älskar min Nova... hur ska jag kunna leva ett liv utan henne?? Jag vet att jag måste, men inte hur jag ska klara det....
oh.. tårarna bara rinner.. nu får jag sluta skriva om Nova för annars så kommer jag bryta ihop helt.. =(
Jag älskar min Nova.. och vi kommer mötas igen <3




Förövrigt.. i onsdags så var jag o savannah på babysim själva, min syster har alltid gått med annars, men hon var inte hemma, så vi gick själva.. det gick bra =) Men savannah var trött så det tog en stund innan hon tyckte det var kul :)

Igår kom Elias hit, även mamma, vi åt middag, jag gjorde kyckling i jordnötssås o ris.. tog även några kycklingbiatr o ris samt lite smör och fixa ihop så fick Savannah det, hon tyckte det var jätte gott =)
Erica kom med, men en jätte fin nalle till Savannah som hon köpt i stockholm, hon är den bästa mostern i världen <3
Erica o mamma gick senare på kvällen, jag följde mamma.. Gick förbi båda en schäfer o två katter med Ganja, och det gick bra...
Sen kollade jag o elias på film och åt popcorn.. och jag grät.. =( men det var mysigt att Elias var här..
Nu har han åkt till skolan.. savannah sover.. jag gråter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback