upptagen?

Jag har aldrig sett mig som en så upptagen människa.. men när jag kollar på hur mina dagar ser ut så inser jag att jag nog är det.. dagarna brukar vara fyllda med massa kul :) Nu är det måndag och i veckan som gått har jag hunnit med en hel del =) På måndagen var jag i angelica (och savannah) en sväng till jysk och rusta.. samt handlade lite.. sen drack vi the och sen busa barnen när xander kom från dagis.. :)
På tisdagen så var jag och savannah hos Ericas kille sebastian för första gången, fick se hans lägenhet som var så fin, samt så bjöd dom på middag (erica lagade) sebastian försökte ge savannah lite gröt, vilket gick sådär haha.. sen somnade hon i hans säng och jag, erica o sebastian kollade på e film 2i taket lyser stjärnorna" den får en att tänka lite.. det handlar om en dotter till en ensamstående mamma, mamman får canser och kommer dö, och filmen visar hur dottern hanterar detta (dottern är i 15års åldern tror jag, kanske 16). Hon har ingen pappa i bilden, och kommer sen att få bo hos sin mormor. Det får mig att tänka på att jag o savannah är ju själva med, hon har bara mig.. om något skulle hända mig så har hon ingen annan.. lite skrämmande.. Eller, hon har ju alltid familjen, hennes mormor,morfar,moster,morbror,gammel mormor o gammel morfar, så jag vet ju att hon skulle få det bra om något hände mig! Dom skulle kämpa för henne precis som jag, och älska henne varje sekund av hennes liv, precis som jag :) Men jag hoppas ju absolut att inget händer mig, men klart tankarna kan komma när man ser en sån film.... Men i vilket fall så hade jag jätte trevligt =)
På onsdagen åt jag o erica lite lunch hos mormor o morfar :) Jag o savannah hade vart på familjegrupps återträff, vilket var kul :) roligt att se andra barn, o savannah tycker det är så kul =) Sen kom elias och vi åt middag..
på torsdagen var det babyrytmik, erica kom och var med savannah på det =) och sen var det till BVC. Hon vägde 7,7kg nu och var 65cm lång, min stora tjej :) (var precis 5månader). Hon fick även två sprutor, erica höll henne så det gick bra, hon var inte lika nervös som jag, jag hatar sprutor, men vill inte savannah ska märka av det, så försöker se det så lätt som möjligt :)
Ja, sen var det fredag, då var jag o savannah hos mamma, åt middag, kolla på lets dance osv.. det var trevligt =)
Och sen på lördagen så kom daniel hit, vi kollade på film, han bjöd på thaimat osv, var jätte mysigt :) och på söndag förmiddag så gick vi med elias och dela reklam haha :)
Sen åkte daniel och mamma kom, vi gjorde klart det sista i lägenheten :) FÖR JAG HAR FÅTT NYA TAPETER I VARDAGSRUMMET NU =)
Sen gick vi till henne så jag fick se hur hon gjort om hemma :)
sen kom Daniel o hämta mig o savannah, och så åkte vi till han, åt tacos, kollade på solisidan och sen big brother :)
Så ja.. veckan o helgen har vart toppen :)

Idag är det ju måndag, nu ska jag träffa Angelica, och sen kommer erica hit efter fyra o vi ska äta middag =)
Nu är det dags att slänga på sig kläder innan angelica dyker upp hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback