Godmorgon :)

Hejhej.. vaken tidigt, men min det är inte lätt att sova vidare när man har en pratkvarn bredvid sig haha =P Så nu sitter hon här i sängen och tjatar och mår så gott :)

Igår så mötte vi ju mamma och gick hem till henne, kändes så tomt att inte lilla Zita var där =( saknar henne, men försöker att inte tänka på det, och jag vill inte prata om det...
Vi åt kycklingsallad från kalasboden som pappa hade köpt innan han åkte till jobbet :) Mamma koka lite potatis till Savannah, mosade den, och så i med lite bröstmjölk (gott va?) och så skulle vi se vad hon tyckte om detta, hon har bara smakat på det en gång innan för över en vecka sedan och bara två små teskedar, sen har det bara vart gröt. Men nu var hon lite små hungrig med.. Men oj vad hon tyckte om det, åt såååå duktigt.. och hjälpte till själv, tog i skeden och förde den in i munnen (med hjälp av mig). Hon ville bara ha mer och mer.. Men magen måste vänja sig så hon fick inte allt för mycket. Men det var kul att se :)

jao.. Idag kommer mamma, mormor och morfar hit och vi ska packa ihop hela lägenheten, och det har jag då ingen lust med direkt.. jag orkar inte.. =( Men jag måste ju... men jag är inte helt frisk än, och då känns ju allt bara jobbigt som kräver att man anstränger sig... men men.. sen är det gjort, och dom är ju så snälla och hjälper mig, så det kommr nog att gå rätt fort och lätt :) Dom kommer vid tio, så jag får väl försöka sätta lite fart nu så jag är någorlunda redo när dom kommer haha =)

Hoppas ni får en bra dag :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback