shopping och babysim =)

ja strax efter nio vaknade vi idag=) fick sitta i telefon och tjata med folk så att jag nu får underhåll utbetelat innan beslutet är klart hos försäkringskassan.. skönt det =)
Lisa dök upp här, och så höll hon oss sällskap medan Savannah åt sin smakportion med gröt =) Sen åkte vi till överby, Savannah fick en ny tunika, och ett hårband =) vi åt även lite =) sen åkte vi till trollhättan, jag köpte en rosa pulver-blandare till mamma då hon dricker pulver just nu för hon vill bli av med några kilon, starkt jobbar mamma <3
sen så la jag o savannahs oss i sängen en stund, syrran kom och så låg vi i sängen o tjata och busa tills det var dags att åka på babysim =) Savannah tyckte det var sååå kul, ett stort leende nästan hela tiden =) och idag fick hon prova att dyka, vilket hon tyckte var rätt okej men lite läskigt.. mammas duktiga tjej. Sen hade jag o syrran en bra plan, så allt gick smidigt och sen vart det en liten matstund för savannah innan hon stenslockna i sängen haha.. =)
Jag åt lite o sen gick jag o la mig med henne med.. nu kollar jag lite på filmen på kanal 11, "hur man blir av med en kille på 10 dagar"..  det är rätt lustigt, hur blir man av med en kille?? R skrev ju givetvis sms idag igen, suck, han som skulle radera mitt nummer.. ja svarade inte.. är ganska så väldigt tröttsamt.. tur att man får sms av Daniel ibland, då blir man på bättre humör :) dem smsen är ju roligare att läsa!! alla sms är roligare än från han.!

oh vad jag skulle vilja åka och bara shoppa kläder till mig.. finns så mycket fint.. men på något konstigt vis så ser jag inte mig själv som en prioritering, jag ser savannah som prio 1, och hemmet prio 2... och sen är pengarna borta, tyvärr =( men men.. efter flytten är klar och jag har köpt det jag behöver till lägenheten så kanske jag kan försöka unna mig något nytt till mig med =P Ett par snygga skor nu till våren får det bli i alla fall :) om jag nu vet vad jag vill ha, hitta ett par på skopunkten som var rätt okej, men helst vill jag ha ett par reebok skor, älskar dom skorna =) så ja ska kolla om jag hittar några (efter jag har flyttat osv)... Har ju det mesta till lägenheten dock, men lite små saker behövs, samt att jag ska förstora lite kort på skruttis, och rama in osv =) älskar fotografier..
Är lite klyven hur jag ska göra med alla kort på hundarna, eftersom Ganja o Gucci inte bor hemma så känns de väldigt jobbigt att se kort på dom, saknar dom så sjukt mycket, men samtidigt vet ja inte om ja vill lägga dom i en låda.. urs.. hur ska jag göra?
Har i alla fall en väldigt stark känsla av att det kommer bli såååå underbart i nya lägenheten =) en ny start för mig o savannah i vårat underbara liv <3

Men nu ska jag strax sova. Imorgon är det babyrytmik, det är kul, jag och savannah var där första gången när hon bara vart knappt 4veckor =) har inte missat mer än 1-2 gånger sen dess =) och nu drar det igång sen juluppehållet (börja förra torsdagen, men då var vi ju tyvärr sjuka) så det ska bli kul att gå dit, sjunga och dansa med min prinsessa =) sen bär det av till jysk med pappa då och köpa vardagsrums bord, och en bokhylla som jag ska ha backar med savannahs saker i, samt hennes dop presenter, lite kort osv i=) det kommer bli super bra =)
ska försöka träffa mamma med, o lämna hennes present hihi =)

ha det bra nu.. kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback