regn =(

urs varför ska det regna för? det är ju så tråkigt.. fast ja hoppas att solen snart kommer.. att snön tar farväl för denna gången och att våren hälsar på :) Jag längtar verkligen såååå efter våren, värmen, solen, när det börjar ljusna, och det börjar bli grönt.. när man kan njuta av att vara ute i vackert väder.. det ska bli så skönt! Jag o savannah flyttade verkligen i rätt period, vi kommer nu mötas av våren och sommaren, och verkligen kunna njuta <3 Savannah sov bra i natt, det gör hon oftast, hon brukar somna vid åtta, sen vaknar hon oftast en gång på natten, vid ca 2, och sen en gång vid 6, sen går vi upp vid 8-9 ungefär.. men det är väldigt olika, och när hon vaknar så vill hon bara ha lite mat (oftast bara ena bröstet) sen somnar hon om direkt igen, så jag matar henne nästan i sömnen haha.. så det går väldigt bra :) skönt att hon sover så bra som hon gör!! målaren ringde och fråga om jag valt tapeter i vardagsrummet och sa att han skulle skynda sig att komma hit och greja, men han skulle höra av sig :) hoppas det blir snart!!! fastighetessötaren kom hit med, och fixa lite saker, och satte en hasp på mitt fönster i hallen, så att det kan stå öppet och savannah kan sova i vagnen utanför :) sen gick vi en promenix o sen kom erica o sebastian hit :) vi åt lunch, dom busa med Savvis och så tog vi en promenad i regnet.. Savannah sover än :) Erica kommer hit om en stund igen, så ska vi äta mat, korvstoganoff blir det då! Idag har min grannes hund stått o skällt o ylat i över en timme, jätte jobbigt att höra, tycker så synd om hunden =( hoppas dom gör något åt det! får väl säga till dom annars så dom vet om det.. ja.. nu ska jag vila lite innan Savannah vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback