Söndag kväll...

vaknade i lördsgs av tårar.. saknad.. ånger.. panik.. längtan.. jag försöker förtränga, kan inte acceptera... nova, jag gråter inom mig, jag är trasig.. kommer aldirg mer bli hel.. du fattas mig...

gick och mötte mamma och vi gick hem till mormor o morfar.. Savannah var så glad o tyckte att det var så kul att träffa sig gamel mormor o gamel morfar igen efter dom har vart utomlands :) sen gick jag, mamma, mormor, savannah o ganja runt korseberg.. efter det åkte jag o mamma o savannah en sväng till blomstehallen o kvantum, o sen hälsa på erica o sebastian en stund.. på vägen hem ringde daniel o vi bestämmde att vi skulle ses :) Så han hämta oss.. och vi åkte till han.. köpte med oss kebabtallrik o åt :) kollade på film, gullivers resor, den var bra :) sen sten slockna jag.. då ganja var med så sov vi över hos honom.. Jag sov.. och trodde att savannah o daniel också gjort det..tydligen var det bara jag som sov =P Savannah hade legat o petat på han, försökt ge honom nappen o vände han sig så sparka hon honom i ryggen haha.. tok unge =P men men.. vi gick upp vid sju.. jag gick en promenad med ganja på kanske någon timme, och upptäckte att u-valla inte var en morgonstad, någon stackare med hund ute, någon luffare med trasiga kläder på en cykel o två tjejer i kortkort som gick hem efter en fest typ.. inga affärer öppna (skulle köpa joghurt till savannah med) och de var skräp o gladbitar o sånt överallt.. men men... när vi kom tillbaka åt vi frukost, kolla på filmen braveheart.. sen gick vi en promenad längs strandpromenaden :) Åkte o handlade tacos, hem o åt.. o sen så kolla vi solsidan.. o sen pretty women :)

ja o nu sitter jag i soffan.. ganja sover bredvid mig på sin filt.. savannah sover i sin säng..
ganja är jätte duktig, inga problem alls, har halti på henne för de mesta vilket fungerar toppen, men även utan fungerar... inomhus märks hon inte av alls.. men aa.. de fungerar fint...

jag ska nog försöka sova.. vet inte vad jag ska göra imorgon.. har inga planer alls.. men nått blir det nog :)

trött är jag i alla fall.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback