våren??

Kan det vara sant? kan det vara våren som faktiskt kommer?? Idag vaknade jag av att det var såå fint väder =) Efter att Savannah sovit sin morgon lur (vaknar vid sju, vaken en timme ungefär o sover sen en timme ungefär igen) så gick jag, savannah o ganja o mötte upp angelica, xander o ana(deras tax). Vi gick en riktigt lång promenad och njöt till fullo =) Jag satte på mig skinnjackan för att fira att solen kommit :)
Hoppas verkligen att den håller i sig!!!!!

sen gick jag o savannah hem till mormor o morfar, åt lite lunch o en fika.. umgicks o det var super trevligt :)
sen tog vi bussen till uddevalla där Åsa hämtade oss, så åkte vi hem till henne =) det var sååå mysigt.. dock blev det inte så länge vi var där, men bättre än inget =) sen körde hon oss hem, de var snällt :) Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses igen :)

ja nu kollar jag på desperate housewives.. äntligen har det börjat =) savannah sover så gott, imorgon ska vi till bvc på 6-månaders kontroll, spännande :) tänk vad fort tiden går.. och för varjde dag älskar jag min dotter mer o mer, en kärlek som växer sig starkare.. en kärlek som varar för alltid.. är så lycklig att jag har henne <3

nu ska jag kolla vidare på tv.. ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback