snö =(

Idag när jag gick upp trodde jag att jag drömde, det var snö =( vart kom den ifrån?? det var ju vår ju!! var tvungen att kolla på andra sidan lägenheten med, och det var snö där med =( jaha.. typiskt!!
Jag o Savannah vaknade vid nio, skkulle ha åkt till babyrytmiken, men då vädret var som det var, så blev det inte så, var ju inte plogat någonstans.. så istället så gick vi till angelica.. hennes vän Caroline var där med, så vi satt o tjata hela dagen, och några koppar the blev det med =) Savannah lekte med hennes son Xander, och tyckte att han var jätte rolig, han är 3år i september. När han gjorde "prutt-ljud" med munnen så skratta hon, och hon ville ha hans snuttefilt, men när han tog den tillbaka vart hon arg haha =P men det var jätte kul att se hur hon tyckte att det var så kul =)
Idag var hennes mage bra, efter nästan två dagar då hon haft jätte ont =( det har vart jätte jobbigt att se, hon har haft jätte ont.. och bajsat hur mycket som helst. Efter att jag tänkt efter så insåg jag att det förmodligen är gröten som hon reagerade på. det är ju gluten i den, och det fixar nog inte hennes tarm än. Jag tål ju inte gluten, och det är ju ärftligt. Men det behöver inte vara att hon inte kommer tåla det, utan det kan bara vara så att det är lite för tidigt. Så hon ska få risgröt istället :)
Men hon älskar mango, och aprikos/päron pureerna, bara sitter och gapar, och äter jätte fint :)

Igår var jag o Angelica, som bor bara några hus ifrån, ute på en promenad med savannah i vagnen, och så våra hundar, hon har en tax som är lika gammal som nova. Men det gick jätte bra att gå ut med dom ihop :)
Senare så kom Erica och hämtade oss, så åkte vi till babysim, vilket Savannah tyckte var super kul!!!
Efter att vi kommit hem och Savannah somnat så kom Lisa hit <3 Hon hade med sig så fina presenter till mig och Savannah i inflyttninspresent :) En fin lampa till mig, som jag har över köksbordet, samt en mjukisskallra till Savannah =) Lisa åker till australien i april, vilket jag tycker känns jätte tråkigt. Hon är lixom en av mina bästa vänner, och betyder massa för mig o Savannah. Hon kommer vara borta runt något år. Visst kan jag tycka att det är kul för hennes skull, vilken häftig upplevelse. Men för min skull, så känns de trisst =( tråkigt att hon missar så mycket av Savannah, hennes första födelsedag osv.. men samtidigt så fyller hon år fler gånger hihi... ja jag kommer i alla fall sakna henne sjukt mycket, synd att det är dyrt att resa dit, annars hade jag o Savannah hälsat på!! Lisa var här länge som det ofta blir hihi :) så trevligt!!!

I tisdags ringde Erica tidigt, och jag, savannah och nova åkte till stan, vi möttes och gick till kvantum, sen tog vi en härlig promenad, och sen hem till erica :) Där åt vi lite lunch, fikade och tjata :) hade super trevligt!!

Imorgon så ska jag, angelica och carloline, samt xander o savannah åka till överby och ta en fika :) Sen ska jag möta mamma där, o vi ska gå o kika lite :) På kvällen kommer nog Daniel, ska laga någon mat, så ska vi kolla på solsidan, och bara slappa i soffan :)

Savannah kan typ åla på golvet hihi, ser så gulligt ut, men det är mest runt i en cirkel, o lite bakåt, svårt framåt.. men tycker ändå hon är duktig :) hon är verkligen så underbar, alltid glad :) det är verkligen så sällan hon är ledsen o arg, då är det nästan alltid något hon vill. Annars är hon en väldigt glad tjej, som älskar det mesta :)

Nu ska jag fortsätta kika på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback