Fredag!

Just nu ligger jag i sängen o kikar på den nya kanale, tv11.. helt okej kanal :) Bredvid mig har jag min underbara dotter.. hon sover här bredvid mig =)
 Idag hade vi en mys morgon, gick sedan en lång promenad med en tjej som heter Jessica, hos henne ska förmodligen an av mina hundar få bo, känns bra att hon ska bo där, men jobbigt att hon inte kommer bo hos mig! Det var en jätte härlig promenad :) men det blev lite kallt på  slutet...
När vi kommit in la vi oss i sängen och vilade, Savannah somnade :) Sen kom Daniel och hämta oss, och så tog vi en sväng på överby. Köpte 3 dreggellappar och 2 byxor till lillan :) Daniel bjöd på mat på briggen, super gott =) Men vi tappa tiden och dom hann stänga innan vi kom iväg haha.. :) Hem och bädda ner oss i sängen!

Imorgon ska jag tvätta och packa tror jag, mamma kommer hit en sväng.. det är alltid kul =)

Ha de bäst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback