min tur =(

Då har man legat sjuk idag då..typiskt! Savannah vart sjuk i måndags, men blivit jätte mycket bättre, fast hon har hosta och är hes, stackars liten =( så då passa det väl bra att jag blev sjuk, eller inte =(
Mamma kom hit imorse :)
Savannah fick smakportion av gröt, mild havregrötm det var väl inte någon höjdare, men hon kommer nog gilla det, hon tyckte det var kul att leka med skeden i alla fall :)
Sen packa jag o mamma massa, inte mycket kvar nu :) sen vart jag så dålig så jag fick lägga mig. hade pumpat ut mat till Savannah från när hon var dålig och åt sämre, så mamma tog med sig Savannah hem och jag vilade..
det känns jätte konstigt att vara ensam hemma, har inte vart det sen Savannah föddes, men det var bra att få vila lite.. känner mig lite piggare, men långt ifrån bra..
Nu är mamma och Savannah påväg hem i alla fall, saknar min lilla tjej <3

Min hund, Zita, som fick bo kvar hos mamma o pappa när ja flytta är 13 år, och hon har tyvärr blivit sjuk, jag hoppas att hon piggnar till, det ligger som en klump i magen. Jag vill inte säga hejdå till min bästa vän under så många år... mina tankar finns hos henne idag <3 Krya på dig älskade lilla du <3

Nej nu ska jag vila de sista innan mamma o Savannah kommer, sen blir det lite mys med Savannah innan hon ska sova :)
Hoppas morgondagen erbjuder friskhet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback